Två skoldagar har redan gått, och det känns helt fantastiskt att vara igång!

Vi har mest haft introduktion, träffat alla lärare och elever, haft rundvisning osv. Så inte direkt haft några lektioner än, förutom stalltjänst som min grupp har denna veckan.

Blev så himla glad att jag hamnade i ridblocket nu första terminen! Tyvärr börjar inte vår grupp rida förns nästa vecka så vi har avundsjukt kikat när de andra i klassen har ridit bara.

Chatzy & Winnie verkar också trivas jätte bra. Så himla lugna och snälla båda två, mina fina tjejer ❤️

Lite kort jag tagit i farten:

Cyklat som en galning. Redan träningsvärk..
Fina kastanjegården!
Så fint här!
Kollar när en del av klassen rider lektion
Rundvisning i stallet
Dricker kaffe och kollar träning för Maria Gretzer
Chatzys box
Mitt fina lunch sällskap
#1 - - Petra :

ååå va avis ja blir!
Älskar att de ser ut som Winie sitter o morrar på sista bilen! hon är farlig den där ;) PUSS

#2 - - Anna:

Åh är så avundsjuk på dig och Kristin som kom in! 😍

Svar: Jaa så synd att inte du kunde börja med! Söker du nästa år? 😃
None None

#3 - - Anna:

Jamen det är klart jag gör! Det är ju hippologen jag vill göra och nu har jag en massa motivering att kämpa och träna vidare för att komma in i vår! Kanske kan ta en helg och hälsa på er där nere för att få ännu mer motivering? :)

Svar: Hej, förlåt för sent svar! Har inte haft tillgång till bloggen.. Men jaa, klart du kan! Du är så välkommen så 😃
None None